O pohon se stará majestátní 6,5litrový dvanáctiválec, který dostal výkonnostní doping.
Renomovaný německý úpravce teprve nedávno upravil nový Land Rover Defender podle svých ideálních představ a nově se už Mansory chlubí ještě působivějším a extravagantnějším výtvorem.
Do rukou se mu totiž dostalo dvanáctiválcové 812 GTS. V době představení šlo po dlouhých 50 letech o sériově vyráběné a počtem kusů nelimitované Ferrari, které nemá střechu a současně má V12 pod kapotou. Označením odkazuje na slavnou Daytonu, tedy model 365 GTS/4.
V podání Mansory však důkladně upravený model nese název Stallone Tempesta Nera Verde. Exteriér dostal tyrkysový lak, který se postupně prolíná do černého odstínu. Přes celou karoserii se nese pás tradiční trikolory značky, který umocňuje výjimečný celek. Ten je navíc ve smyslu tradic osazen o kompletní karbonový balík – nový přední nárazník se splitterem, kapotu, boční prahy, zadní nárazník s výrazným difuzorem a obrovské křídlo.
V obdobném barevném duchu se nese i interiér, který byl celý přečalouněný. Rovněž přibyly dodatečné karbonové dekory i několik emblémů Mansory. Neméně zajímavé je to i pod kapotou. O pohon se stará majestátní 6,5litrový dvanáctiválec, který dostal výkonnostní doping. Ferrari 812 GTS nabízí sériově 588 kW/800 koní a točivý moment 718 Nm při 7 000 ot./min.
To jsou opravdu impozantní údaje, nebylo by to ale Mansory, kdyby se s takovými parametry uskromnilo. V rámci vylepšení tak došlo k navýšení výkonu až na úroveň 611 kW/830 koní a 740 Nm. Zrychlení z klidu na rychlost 100 km/h tak tyrkysově-černé Stallone Tempesta Nera Verde zvládne za pouhé 2,8 sekundy a maximální rychlost se posunula až na hranici 345 km/h.