V pobočce prodali za pět hodin tolik bezmasých nugetek, kolik prodají kuřecích za týden.
Umělé maso, které otestovalo KFC v jedné ze svých provozoven v Atlantě, se stalo trhákem. Fastfoodový řetězec, dosud experimentující jenom v oblasti kuřecího masa, se rozhodl vyzkoušet i rostlinnou alternativu masa. Spojil se se známou značkou vyrábějící „maso bez masa“ Beyond Meat a společně vytvořili nugetky Beyond Fried Chicken.
A povedlo se – v atlantské pobočce bylo doslova narváno a lidi pokrm vykoupili za pouhých 5 hodin. Podle serveru Engadget prodali za tuhle chvíli v pobočce tolik bezmasých nuget, kolik obvykle prodají těch kuřecích za týden.
Tento výsledek je pro vegany a vegetariány velmi pozitivní. Někteří z nich si totiž často stěžují, že nadnárodní řetězce bezmasé alternativy nenabízí, přičemž zájem se v průběhu času zvyšuje, což dokazuje i statistika vyhledávání v Googlu, jež sahá do roku 2004.
Google Trends statistika vyhledávání výrazu „vegan“
To by se mohlo změnit. Ekologické i etické stravování zajímá stále více lidí a s tím roste i trh. A samozřejmě s trhem rostle chuť společností nabízet konkurenceschopné produkty.
KFC bude momentálně analyzovat výsledek tohoto atlantského experimentu. Rychlé vyprodání bezmasých nuget může znamenat pouhou zvědavost lidí po nové alternativě, nemusí to však znamenat, že by si ji kupovali pravidelně. To se řetězec z výzkumu teprve dozví.
Pokud by však KFC rozhodlo zařadit tento produkt do své trvalé nabídky a postupně ji rozšiřovat do světa, byla by to dobrá zpráva nejen pro příznivce veganství.
Um moveover @PopeyesChicken & @ChickfilA , @kfc has a line wrapped around their Atlanta restaurant & dbl lines of directed traffic to get @BeyondMeat fried chicken #ChickenSandwichWars #BeyondFriedChicken pic.twitter.com/zzsgHZcxgN
— Ms.Hill (@MsVHill) August 27, 2019