Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 31. 5. 2020 svátek má Kamila

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Ve spolupráci

Obsah vznikl ve spolupráci s kanálem U telefonu Degen.

Co je ve spolupráci?

Jedná se o obsah, který chtěl REFRESHER vytvořit, ale vznikl i díky spolupráci s inzerentem. Inzerent do obsahu nezasahoval vůbec, maximálně poskytl informace, fakta a návrhy na úpravu.

Kultura
0
Antonín Havlík
3. květen 2020, 11:00
Čas čtení: 3:38
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Ano, opravdu se jmenuji Degen, říká autor nejprotivnější show na internetu. Otravuje poctivě pracující lidi po telefonu

Nový youtubový kanál U telefonu Degen, jak sám říká, otravuje život poctivě pracujícím lidem. Podívali jsme se na něj blíž a zjistili, kdo za ním stojí.

Antonín Havlík
3. květen 2020, 11:00
Čas čtení: 3:38
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

 

Nový český YouTube kanál U telefonu Degen si nebere servítky. Princip show je jednoduchý – hosté v ní volají „poctivě pracujícím lidem“ a těm pak otravují život. Na monitoru se během hovoru totiž postupně objevuje osm bizarních frází, které musí volající lidem sdělit. Tato zadání se ale dozvídají až v průběhu hovoru. 

 

Není tak výjimkou, že hosté musí zavolat do tetovacího salonu a domluvit tetování na obličej pro 14letého syna poslouchajícího Yzomandiase nebo zajistit party pro 300 důchodců, kde má hrát DJ Nobodylisten. A takhle bychom mohli pokračovat dál, každá další požadovaná fráze totiž vždycky překoná práh absurdity.

 

„Záměrně voláme do míst, kde volaný nemůže položit telefon, a i když se díky naším frázím a emočnímu nátlaku dostává volaný do podivných situací, tak se snaží v hovoru pokračovat a zajistit, že našemu přání vyhoví,“ vysvětluje Maksim Shamanskii, jeden ze dvou tvůrců, kteří stojí za vtipnými videi. Druhým z nich je Daniel Degen, který je zároveň i manažerem obchodu s módou Enter The Address. 

 

Tím to ale nekončí, tvůrci následně pošlou svým obětem zprávu o tom, že se staly terčem jejich pořadu. Reakce bývají rozporuplné. „Čekáme, kdy přijde žaloba. Někteří to přijali v pohodě, ale obdrželi jsme i několik nenávistných zpráv. Nejlépe se k tomu postavil umělecký řezbář z prvního dílu, ten to vzal sportovně a nakonec jsme v popisu zveřejnili jeho stránky,“ říká Daniel Degen.

 

Momentálně startuje druhá série pořadu a to je teprve začátek: „Zatím každou středu vychází jeden díl, ale do budoucna chystáme přidat další koncepty,“ dodává Degen. Zeptali jsme se jich na pár dalších otázek ohledně jejich nového kanálu. 

 

  

 

 

Pokud byste se měli čtenářům představit, co byste o sobě řekli?

Maksim Shamanskii (režisér): Maksim se píše přes „ks“ (souhlasím, je to prasárna). Již od 7 let jsem měl sen se dostat do audio-vizuální tvorby. Mám rád grilled roastbeef bagetu s tmavým pečivem, blbý vtipy a svůj štáb.


Daniel Degen (producent): Ano, opravdu se jmenuji Degen. Offline jsem Daniel, manažer obchodu s módou Enter The Address. Ze všech manažerů v Praze mám nejdelší knír. Online jsem Degen, který otravuje život poctivě pracujícím lidem.

 

Jak vás napadlo založit si youtubový kanál U telefonu Degen a jak pravidelně budou jednotlivé díly vycházet?

DD: kamarádi mě naučili mluvit rusky a v zimě jsem tam oslavil Nový rok. Kromě vodky, doširáku a norkových kožichů tam mají velmi kvalitní YouTube scénu. Překvapilo mě, kolik času a prostředků tvůrci do těch konceptů vkládají a řadu z nich jsem nikdy jinde ve světě neviděl (dokonce ani v USA).

 

Inspirovalo mě to a řekl jsem si, že něco takového můžeme vytvořit i v České Republice. Zároveň tvorba obsahu je skvělý nástroj, jak spojit lidi z mého okolí, kteří mají ambice něco tvořit a nebojí se ze sebe udělat Degeny na YouTube. Zatím každou středu vychází jeden díl, ale do budoucna chystáme přidat další koncepty.

 

Jak vybíráte fráze, které musí v telefonátu zaznít, a podle čeho si volíte své potenciální oběti?

DD: Představujeme si našeho hosta, jak se trápí se zadáním a následně se vaří při vymýšlení kontextu, aby hovor nebyl druhé straně příliš podezřelý. Čím nesmyslnější fráze, tím lepší výsledek. Víte co, Čau, Aloha, Hello... Oběti jsou hlavně společnosti, které v historii poskytly špatný zákaznický servis. Je to taková pomsta ,,poctivě" pracujícím lidem.


MS: Inspiruji se babičkou, která trpí demencí.

 

U telefonu Degen otravuje život poctivě pracujícím lidem tupými telefonáty. Čekáme, kdy přijde žaloba, říkají tvůrci
Zdroj: U telefonu Degen

Pořad má za sebou první sérii. Co byla v rámci jednotlivých callů zatím největší výzva?

DD: Největší výzva bylo dovolat se do České pošty. A také zajistit party pro 300 důchodců, kde měl hrát DJ Nobodylisten, kterého ovšem produkční klubu neznal. Každý hovor je výzva, protože nevíte, co vás čeká. Nevíte, jaké máte zadání, jaké přijdou fráze a hlavně nevíte, jak na ně volaný bude reagovat.


MS: Největší výzva byla zadržovat smích a zároveň udržet stabilní kameru při natáčení dílu s Ukrajinkou v čistírně a marketingovým oddělením Jehovistů. Po natáčení mě bolel každý sval v těle v dobrém slova smyslu.

 

Druhou sérii spustíte 29. dubna. Na co všechno se můžou fanoušci těšit?

DD: Odhalíme tajemství, jak vydělávat peníze darováním tělesných tekutin, a proč mají hypebeasti zákaz vstupu do lékáren.


MS: Nový design a osvětlení lokace, nové hosty, zaostřená centrální kamera a hovor s věštkyní o pitném režimu.


Máte v plánu do budoucna svůj YouTube kanál nějak rozšiřovat?

DD: Ano, plánujeme kanál rozšiřovat o další koncepty, ale to závisí také na tom, jak se nám podaří najít další způsoby financování. Máme pro potenciální reklamní spolupráci připravený koncept video reklamy na míru, pro kterou sami zajistíme natáčení.

 

Prioritou je pro nás doručovat odběratelům zábavný a kvalitní obsah a nechceme je otravovat nerelevantní reklamou a to náš koncept zvládne zajistit. Poskytneme herce, zázemí, know-how a vytvoříme pro zákazníka obsah, který splní jeho požadavek a zároveň nebude rušivý pro sledující, protože reklama bude vždy stavěna tak, aby byla zábavná a sledující na ni chtěl koukat, protože bude mít vždy nějaký příběh.

 

V kolika lidech show vzniká?

DD: V současnosti se na vzniku show aktivně podílí čtyři lidé. Během samotného natáčení je přítomno daleko více osob a celkově se do procesu zapojilo dost lidí z různých sfér. Dokonce někteří sami od sebe začali posílat nápady kam volat a jaké fráze u toho říkat nebo nám začali doporučovat hosty. Máme radost, že se naše práce lidem líbí a jsme otevření jakékoliv formě spolupráce, pokud někdo cítí, že by chtěl přidat ruku k dílu.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Náhledový obrázek: U telefonu Degen Tagy: prank, youtube, u telefonu degen
Ohodnoť článek
8
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.