Nový nápoj dostal název „pilk“.
V nové vánoční reklamě na Pepsi se pojí věci, které by se spojovat neměly. Alespoň to si myslí lidé podle nesčetného množství příspěvků na sociálních sítích, ve kterých vyjadřují znechucení nad novým nápojem.
Pepsi s mlékem a k tomu sušenky
V reklamě účinkuje šestatřicetiletá herečka Lindsay Lohan, která ochutnává novou kombinaci. Santa nalévá do tradiční sklenice mléka čerstvě otevřenou plechovku Pepsi. Nový nápoj dostal název pilk (ze spojení slov Pepsi a milk, tedy mléko). V reklamě si hrají s dvojsmysly slov „naughty and nice“, tedy poslušní a neposlušní, což se v angličtině používá v kontextu vánočních dárků a Santova seznamu dětí.
Neslušným nazývá Lohan právě nápoj pilk. A lidé na sociálních sítích s ní souhlasí. Podle Ladbible nazývají nápoj nechutným. Kontroverzní kombinace oživila také věčnou debatu Coca Cola vs. Pepsi (mléko Pepsi nezachrání, smějí se někteří), kromě toho však velké množství influencerů nápoj ochutnává, zřejmě ve snaze vytvořit virální obsah. „Pepsi, nikdy ti to neodpustím,“ uvádí jeden z komentářů na Twitteru.
Jiní však berou „pilk“ jako výzvu a zkoušejí nový vánoční nápoj doma. Na TikToku trenduje zvuková nahrávka, ve které zní: „Pokud to pije Lindsay Lohan, tak to budu pít i já.“ Samotný #pilk má přitom v době psaní článku téměř 45 milionů zhlédnutí.
@brookiebarry I don’t know how to feel #pepsiandmilk #milkandpepsi #lindsaylohan #pepsi #milk #fyp #pilk ♬ Funny Song - Cavendish Music
Portál Bon Appétit však připomíná, že verze tohoto drinku (tedy spojení sody a mléka) existuje léta a je velmi populární v jihoasijských zemích. Nazývají to doodh soda a nápoj je rozšířen zejména v Indii a v Pákistánu.
Vychutnej si níže reklamu (a k ní podle gusta klidně i sklenici pilku).