Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
10. března 2024 12:06
Čas čtení 0:45
Karolína Uličná

Režisér podprůměrného Rebel Moon tvrdí, že překonal i Barbie. Přišel s tímto podivným výpočtem

Režisér podprůměrného Rebel Moon tvrdí, že překonal i Barbie. Přišel s tímto podivným výpočtem
Zdroj: Netflix
FILMY A SERIÁLY BARBIE NETFLIX NETFLIX FILMY
Uložit Uložené

Pokud si film na Netflixu pustilo 80 milionů diváků, přišlo by jich do kina 160 milionů, což by bylo více než na Barbie, myslí si režisér.

Režisér nechvalně hodnoceného filmu Rebel Moon: První část Zrozená z ohně tvrdí, že je úspěšnější než Barbie.

Americký filmový režisér Zack Snyder to prohlásil v podcastu Joea Rogana, kde v souvislosti se svým nedávným dílem přišel s podivnými matematickými výpočty. V rozhovoru srovnával dosah svého filmu na Netflixu s jinými populárními filmy, jako je například Barbie.

Během dvouhodinového rozhovoru s Joem Roganem Snyder žasl nad rozsahem Netflixu ve srovnání s tradičními filmovými studii. Vyvodil z toho, že film Rebel Moon, přestože byl filmovými kritiky tvrdě kritizován, pravděpodobně vidělo více lidí než film Barbie režisérky Grety Gerwig, uvádí Variety.

Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně. Zdroj: Netflix

Osmapadesátiletý režisér vypočítal předpokládanou tržbu svého filmu na základě počtu zhlédnutí na Netflixu. „Řekněme, že film zapnulo 80 milionů účtů. Nyní předpokládejme dva diváky na jedno promítání. Kdyby ten film byl v kině, tak to je třeba 160 milionů lidí a deset dolarů za lístek. To je 1,6 miliardy. Takže Rebel Moon pravděpodobně vidělo více lidí než Barbie, že?“ říká Zack a chválí Netflix za neuvěřitelný dosah, který přináší.

Tento předpoklad však nemusí odpovídat realitě, protože ne každý, kdo se na tento film podívá zdarma na Netflixu, by na něj automaticky šel do kina.

Domů
Sdílet
Diskuse