Debutový trailer Assassin’s Creed od Justina Kurzela dorazil a vypadá lépe, než jsme doufali.
Ve filmovém zpracování úspěšné a oblíbené herní série Assassin’s Creed uvidíme Michaela Fassbendera coby Calluma Lynche, hlavní postavu připravovaného dobrodružného filmu. Postava nepochází ze žádné z her, a tak půjde o originální charakter. Snímek režíruje Justin kurzy (Snowtown, Macbeth) a kromě Fassbendera hraje i Marion Cottilard (The Dark Knight Returns, Dva dny, jedna noc, Inception...), Michael K. Williams (The Wire, Ghostbusters), Jeremy Irons (The Borge ) či Brendan Gleeson (Edge of Tomorrow). Assassin’s Creed dorazí do kin po neuvěřitelně zdlouhavé předprodukci a problémech s natáčením 20. prosince 2016.
Záběry níže hovoří jasnou řečí. Film bude pravděpodobně úžasný. Sice je to enormně předčasné tvrzení, ale takový skvělý trailer jsem nečekal. Možná je to tím, že mám blízko k látce, miluji Fassyho a dokonce ani ten Kanye mi tam nevadil, i když mohli vybrat fakt něco vhodnější, ale z prvních ukázek jsem prostě nadšený. Parkouru bude až až, Fassymu se role evidentně líbí a celé to vypadá jako komornější sci-fi nabité atraktivními bitvami. Naštěstí se autoři rozhodli implementovat i vlastní nápady, a tak se děj i Animus asi bude od her lišit, stejně jako způsob jeho tréninku. V případě úspěchu má AC navíc velkého žolíka. Pokud se okouká Fassy, mohou do Animu strčit opravdu kohokoli. Koho byste si jako assassina uměli představit vy? My jsme zatím s Michaelem Fassbenderem více než spokojeni.
Děj se bude odehrávat v 15. století ve Španělsku, kam se Callum Lynch dostane skrz moderní technologie (Animus), které mu umožní prožít vzpomínky svého dávného předka, assassina Aguillara. Stejně jako on, i Callum bude muset bojovat proti Templářům, akorát v přítomnosti. Dočkáme se tedy podobného příběhu jako v případě Desmonda Milese.
Tipli byste si, že ještě předtím, než se v roce 2012 Fassbender upsal projektu coby herec a producent, alespoň jednou hrál hry, podle nichž bude film natočen? Nuže, to byste tipovali špatně. Fassbender není hráč, a tak si tituly zahrál až později, aby se dostal do postavy a zjistil, jak vlastně funguje Animus nebo jaký tón mají hry. Během natáčení se naučil mnoho zajímavých pohybů a chvatů, protože mnoho kaskadérských kousků dělal sám. Těšit se můžeme na slušný parkour. Více obrázků najdete zde.