Coca-Cola poprvé za 125 let své historie představila alkoholický nápoj.
Jedna z nejsilnější amerických značek, Coca-Cola, představila vlastní alkoholický nápoj. Udělala tak vůbec poprvé za svou 125letou historii. Půjde prý o limonádu s nízkým obsahem alkoholu podobné těm, které vyrábí Strong Zero, Highball Lemon či Slat. V Japonsku jsou známé pod názvem Chu-Hi.
Největší producent nealkoholických nápojů na světě považuje tento krok za historicky zlomový. Jak uvádí BBC, nápoj bude mít něco mezi třemi a osmi procenty obsahu alkoholu.
Můžeme se podobného nápoje dočkat i v České republice? Zatím zřejmě ne. Jediná země, kam se prozatím chystá, je Japonsko. Jak tvrdí Jorge Garduno, prezident japonské divize Coca-Coly, je nepravděpodobné, že by se tento nápoj dostal na trh mimo japonské území.
„Jedná se o nápoj v plechovce, který obsahuje nízké množství alkoholu. Vyrábí se tradičním způsobem z destilátu nazývaným šóčú a přidáním perlivé vody s aromatickou příchutí,“ popisuje proces výroby. Podobné nápoje jsou v Japonsku mimořádně oblíbené.
V minulosti prý s nápoji s nízkým obsahem alkoholu neexperimentovali, ale nevyloučil, že tímto směrem bude výzkum společnosti pokračovat i nadále. „Je to příklad toho, jak pokračujeme ve výzkumech mimo naše klíčové aktivity.“ Třeba se v budoucnu dočkáme dalšího alkoholického nápoje Coca-Coly i na našem trhu.