Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 14. 12. 2019 svátek má Lýdie

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Filmy a Seriály - Filmy
2
Jakub Paulík
17. duben 2018, 18:01

Pokračování Mad Maxe asi nikdy neuvidíme. Režisér George Miller se soudí s Warner Bros. a nikdy s nimi už nechce spolupracovat

Warner Bros. podle žaloby dluží režisérovi Mad Maxe rovných 7 milionů dolarů. Společnost má však vážné výhrady.

Jakub Paulík
17. duben 2018, 18:01
Pokračování Mad Maxe asi nikdy neuvidíme. Režisér George Miller se soudí s Warner Bros. a nikdy s nimi už nechce spolupracovat
Zdroj: Warner Bros.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Několik týdnů až měsíců po premiéře Mad Max: Fury Road v tom měla většina lidí jasno – novodobý Šílený Max je ohromujícím akčním hitem. Velký úspěch u diváků, pochvala od kritiků, slušné výdělky a k tomu výhra šesti Oscarů. Pokračování něčeho takového by měla být přece samozřejmost, že? Ne tak úplně.


V listopadu minulého roku totiž režisér filmu George Miller podal žalobu vůči Warner Bros., kteří Millerovi podle jeho tvrzení dluží ušlou mzdu 7 milionů dolarů. Zkrátka a jednoduše, mezi studiem a Millerem panovala dohoda, že pokud nebude při natáčení překročen rozpočet 157 milionů, režisér obdrží 7 milionů.

 Pokračování Mad Maxe asi nikdy neuvidíme. Režisér George Miller se soudí s Warner Bros. a nikdy s nimi už nechce spolupracovat

 

Miller je toho názoru, že rozpočet filmu vyšel na 154,6 milionu, zatímco Warner Bros. oponuje s částkou 185,1 milionů. Kde se však vzal ten markantní rozdíl? Režisér ve své žalobě píše, že za 31milionové dotáčky může právě studio, protože nadměrně zasahovalo do procesu natáčení.

 

V protižalobě si ale samozřejmě Warner Bros. stojí za tím, že Miller značně překročil plánovaný rozpočet a za výdaje navíc může právě on. Změnu závěru filmu (plus přetočení několika dalších scén) z jejich úhlu pohledu pouze navrhli, ale určitě na tom netrvali.


Millerova žaloba navíc obsahuje i tvrdá slova, která doslovně popisují „zničené vztahy“ mezi ním a studiem podmíněné nevyplacením zaslouženého bonusu. Dále se v žalobě nachází část, která jednoznačně hovoří o „nemožnosti spolupracovat na jakýchkoli budoucích projektech“.

 


Nejnovější skutečnosti hovoří snad sami za sebe. Přesto bychom si ale v redakci přáli, aby na konci soudních sporů mezi Millerem a Warner Bros. zavlála bílá vlajka míru. Pokračování Mad Maxe je totiž více než žádoucí. Vidíte to podobně i vy?

Aký máte názor na najnovšieho Maxa a jeho možné pokračovanie?
Fury Road sa mi skutočne páčilo, bol/bola by som jednoznačne za pokračovanie.
679 hlasů
Film ma príliš neohúril, o pokračovanie nejavím záujem.
116 hlasů
Zdroj: collider.comFoto: Warner Bros. Tagy: Mad Max: Fury Road
Ohodnoť článek
22
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.