Představiteli prince Aemonda Targaryena dávají fanoušci a fanynky pořádně sežrat jeho nahé scény. Přitom není proč.
Aemond se do roucha Adamova svlékl v posledním díle The Burning Mill. Aemonda v něm zcela nahého objeví v náručí sexuální pracovnice Sylvi jeho bratr Aegon. Snaží se mu vysmát, protože právě za Sylvi chodíval v mládí také. Aemond Aegonův výpad ignoruje, nahý se sebere a odejde.
Herec přitom už dříve v rozhovoru pro Vulture uvedl, že pro něj bylo důležité, aby byl ve scéně opravdu nahý, protože to odpovídalo roli. „Scény, jako je tato, začínají konverzací o tom, jak daleko jste ochotni zajít. Nebyla to lehká volba. Ale pro Aemonda platí, že diváky šokuje. Slabost není součástí Aemondova slovníku,“ vysvětlil, jak o scéně uvažoval.
Nahota navíc nese ve scéně symbolický význam. „Aegon zastihne Aemonda na zranitelném místě. Když jsem poprvé vzal do ruky scénář a viděl ty scény z nevěstince v druhé a třetí epizodě, viděl jsem skvělou příležitost nabídnout vzácný pohled na jeho zranitelnost,“ říká herec. „Když se zvedne a odejde, aniž by se obtěžoval nejdřív obléknout, tak sebejistý i tváří v tvář tomu ponížení, připadá mi děsivější, než když jede na Vhagarovi,“ dodal ve zmíněném rozhovoru.
Nahá scéna okamžitě vzbudila pozornost. Mnoho diváků a divaček tak spíš než ona symbolika zranitelnosti zajímala Mitchellova anatomie. Na X (Twitteru) a dalších sociálních sítích se objevila řada příspěvků, které hercovo tělo komentují.
„Všichni jste nějak moc v pohodě s příliš rychlým body shamováním Ewana. Mohli bychom se zdržet takových komentářů o tělech jiných lidí? Nikdo nesnáší toho jednookého hada Aemonda Targaryena víc než já, ale ten herec si to nezaslouží. Nikdo si to nezaslouží,“ rozčílil se například jeden z fanoušků.