Vybrat si podnik, najíst se zdarma a výměnou jen nahrát fotku nebo video na svůj Instagram či TikTok. To má umožnit nová aplikace Marie Rosecké, kterou podpořili Kazma nebo Dominique Alagia. Na kolik podniky a influencery vyjde?
Pokud ses u titulku zaradoval*a a už ses těšil*a na bezplatné žranice, tak raději zpomal. Aby ses do aplikace dostal*a, musíš mít alespoň pět tisíc sledujících. V takovém případě ale ušetříš jen deset procent z útraty.
Na stoprocentní slevu musíš mít alespoň padesát tisíc sledujících. Počítej ale s poplatkem za členství, za měsíc to dělá necelé dvě stovky, za půl roku necelou tisícikorunu a za roční členství influenceři zaplatí 1790 korun. Kompletní ceník, který Rosecká pro influencery připravila, přikládáme níže.
Aplikaci Influland připravovala influencerka známá z show Like House dva roky. V dubnu její počin pokřtil Kazma, na propagačních materiálech zase uvidíš Dominique Alagiu.
Pomoci s propagací chce samozřejmě také provozovatelům. „Jste majitelem baru, restaurace, kavárny? Máte zájem zvýšit návštěvnost svého podniku? Stáhněte si aplikaci Influland a nechte propagovat svůj podnik influencery zcela bez nároku na honorář,“ láká je moderátor v jednom z videí.
Podnikům nabízí první zkušební měsíc zdarma, za každý další pak dají 3699 korun, v případě tříměsíční varianty pak 8899 korun. Potřeba je zřejmě počítat i s náklady na bezplatné či zlevněné jídlo pro vlivné návštěvnictvo.
Otázkou je, jak Rosecké aplikace zatím frčí. Dosahy na účtu Influlandu nejsou nic moc, v označených příspěvcích jsme pak nenašli jediný z uskutečněné návštěvy podniku. Bez reakce je i jeden z komentářů cukrárny, která si stěžuje, že jí nikdo z týmu neodpovídá.