Luxusní značky nevěřily, že zvládne dostatečně propagovat jejich kousky. Odmítly ji luxusní značky Chanel, Saint Laurent, Dior, Gucci nebo Valentino.
V podcastu The Cutting Room Floor stylista Law Roach popsal, jaké bylo pracovat s hvězdou Euforie v době, kdy začínala svou kariéru na Disney Channelu. Zendaya tou dobou ještě nebyla známá, takže o kolaboraci s ní neměly velké módní domy zájem. Roach proto přišel se svéráznou taktikou.
„Říkal jsem si, že kdo má nejvíce publicity, může nosit nejlepší šaty,“ řekl. Proto si umínil dostat Zendayu co nejvíc do médií. U začínající hvězdy to nebylo tak jednoduché, proto zacílil na anketu Who Wore It Best magazínu Us Weekly. Ta vždy čtenářstvu ukáže dvě celebrity, které vynesly stejný outfit. Čtenářstvo pak hlasuje o tom, komu víc sluší.
Roach herečku schválně oblékal do outfitů, které viděl na ostatních známých osobnostech, aby se snáz dostala do povědomí veřejnosti. Navíc sázel na to, že v anketě bude Zendaya vítězit: „Věděl jsem, že vyhraje.“
Není to poprvé, co o stylista promluvil o náročných začátcích společné kariéry. V rozhovoru pro Vogue letos v únoru uvedl, že ze začátku musela Zendaya nosit jen vintage kousky, protože jí žádné značky nechtěly půjčovat oblečení. „Měl jsem v Chicagu obchod s vintage zbožím, takže spousta věcí, které měla na sobě, byla i z mého obchodu,“ prozradil.
Stylista si také vzpomněl na situaci z roku 2014, kdy mu mediální manažer nechtěl dát černo-tyrkysové šaty značky Ungaro, které si měla Zendaya vzít na předávání cen Grammy. Roach však bez nich odmítl odejít a poté, co ji v šatech uviděl kreativní ředitel Ungaro, získala Zendaya i svou první pozvánku na Met Gala.