Už jedenácté vyhlašování výsledků oblíbené ankety proběhlo ve čtvrtek v prostorách DOX+.
Celkem se mezi sebou utkalo 75 osobností (či profilů) v sedmi klasických a osmi komerčních kategoriích. Finálový večer moderovala Zorka Hejdová a ocenění předali například kuchař Radek Kašpárek nebo návrhář Jan Černý. Do hlasování se nakonec zapojilo 20 029 uživatelů.
V odborné porotě zasedlo celkem 14 odborníků z marketingového průmyslu a dalších odvětví. Objevili se mezi nimi například marketingová konzultantka pro mediální skupinu MAFRA Eliška Herciková, spoluzakladatel a head of sales CzechCrunch Václav Bedřich, vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy Petra Koudelková a děkan Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně Josef Kocourek.
Cenu si nakonec odnesli:
- v kategorii Digitální tvůrce: TMBK
- v kategorii Podcast: Opravdové zločiny
- v kategorii Osobnost: Marek Dvořák
- v kategorii Social Special Award: Kačka Pokorná (@svojost)
- v kategorii Generace Z: Rozálie Haškovcová (@shluk.bunek)
- v kategorii Projekt: Moderní sebeobrana
- v kategorii Média: DVTV
- v kategorii Influencer marketing: TKmedia (@kluci_z_tkm- Pasta bunda k MS)
- v kategorii Kampaň: Jolana Haismanová (@svobodazvířat- Nora Patří Lišce)