Nezbývá než čekat, zda se k tomu obě společnosti postaví jinak.
Vývojáři to v dnešní době nemají vůbec lehké, své o tom ví studio stojící za novým simulátorem Weedcraft Inc. V této hře se můžete vydat po cestě dvou různých scénářů. Na jedné straně můžete začít jako čerstvě propuštěný vězeň, který se vydal na dráhu legálního byznysu s marihuanou ve snaze vybudovat si velkou společnost.
Na straně druhé můžete začít se znatelně čistším štítem v podobě chlápka, který jednoho dne zjistil, že marihuana není vlastně tak špatná a naopak dokáže i léčit.
Hra už od samého začátku dostala docela slušné předpoklady k tomu, být zajímavou strategií. Nicméně, již od druhého dne po vydání se potýká s diskriminací ze strany společností YouTube a Facebook, se kterou se podělil jeden ze členů PR týmu Weedcraft Inc.
Studio Devolver Digital totiž dostalo ihned stopku na veškerou reklamu na platformě Facebook s tím, že reklamy porušují pravidla. A to i přesto, že prakticky neporušuje žádnou ze zásad reklamy. Ty by byly porušeny v momentě, kdy by nabízela prodej marihuany nebo vyzývala k jejímu užívání.
Jenže žádnou z těchto věcí uvnitř hry nenajdeš. Dokonce bys marně hledal byť jedinou známku násilí, které je často s drogovým byznysem spojováno.
YouTube se k tomu postavil o něco agresivněji, když nechal demonetizovat videa všech youtuberů, kteří nahráli video této hry. V tomto případě je to mnohem více nepochopitelné, vzhledem k tomu, že pravidla YouTube dovolují monetizaci videí s drogovou tématikou v momentě, pokud se nejedná o přímou propagaci nebo není znázorněno její užívání.
V obou případech se dost pravděpodobně jedná o špatné vyhodnocení pomocí umělé inteligence systému Facebooku a YouTube, není tedy zcela jasné, zda se herní studio dočká nějaké satisfakce alespoň v podobě povolení reklam či monetizace.
A pokud tě přecijen hra zajímá i přesto, že se nelíbí internetovým gigantům, tak si jí můžeš koupit za 15 eur na Steamu.