Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 3. 12. 2020 svátek má Svatoslav, Svatoslava

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Tech - Hry
0
Roman Kulich
14. duben 2019, 14:39
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Facebook a YouTube ruší reklamy a monetizaci videí nového simulátoru s marihuanou. Ačkoli je legální

Nezbývá než čekat, zda se k tomu obě společnosti postaví jinak.

Roman Kulich
14. duben 2019, 14:39

Vývojáři to v dnešní době nemají vůbec lehké, své o tom ví studio stojící za novým simulátorem Weedcraft Inc. V této hře se můžete vydat po cestě dvou různých scénářů. Na jedné straně můžete začít jako čerstvě propuštěný vězeň, který se vydal na dráhu legálního byznysu s marihuanou ve snaze vybudovat si velkou společnost.

 

Na straně druhé můžete začít se znatelně čistším štítem v podobě chlápka, který jednoho dne zjistil, že marihuana není vlastně tak špatná a naopak dokáže i léčit.

 

 

Hra už od samého začátku dostala docela slušné předpoklady k tomu, být zajímavou strategií. Nicméně, již od druhého dne po vydání se potýká s diskriminací ze strany společností YouTube a Facebook, se kterou se podělil jeden ze členů PR týmu Weedcraft Inc.

 

Studio Devolver Digital totiž dostalo ihned stopku na veškerou reklamu na platformě Facebook s tím, že reklamy porušují pravidla. A to i přesto, že prakticky neporušuje žádnou ze zásad reklamy. Ty by byly porušeny v momentě, kdy by nabízela prodej marihuany nebo vyzývala k jejímu užívání.

 

Jenže žádnou z těchto věcí uvnitř hry nenajdeš. Dokonce bys marně hledal byť jedinou známku násilí, které je často s drogovým byznysem spojováno.

 

YouTube se k tomu postavil o něco agresivněji, když nechal demonetizovat videa všech youtuberů, kteří nahráli video této hry. V tomto případě je to mnohem více nepochopitelné, vzhledem k tomu, že pravidla YouTube dovolují monetizaci videí s drogovou tématikou v momentě, pokud se nejedná o přímou propagaci nebo není znázorněno její užívání.

 

Facebook a YouTube ruší reklamy a monetizaci videí v novém simulátoru s marihuanou. Ačkoliv je legální
Facebook a YouTube ruší reklamy a monetizaci videí v novém simulátoru s marihuanou. Ačkoliv je legální Zdroj: Devolver Digital

 

V obou případech se dost pravděpodobně jedná o špatné vyhodnocení pomocí umělé inteligence systému Facebooku a YouTube, není tedy zcela jasné, zda se herní studio dočká nějaké satisfakce alespoň v podobě povolení reklam či monetizace.

 

A pokud tě přecijen hra zajímá i přesto, že se nelíbí internetovým gigantům, tak si jí můžeš koupit za 15 eur na Steamu.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
1
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.