Streamovací platforma Amazon Prime Video letos v září oznámila, že zavede verzi s reklamami. Dnes už známe přesné datum.
Reklamy dorazí na Amazon Prime Video s příchodem nového roku. Jak informuje server Deadline, změna přijde 29. ledna a nejprve ji pocítí diváci a divačky ve Spojených státech, Kanadě, Německu a Velké Británii. Následovat budou Francie, Itálie, Mexiko a Austrálie. Kdy přesně se verze s reklamami dostane do Česka, zatím není známo.
Společnost v odůvodnění, proč začne služba zahrnovat reklamy, zmiňuje, že se jedná o nutný krok, aby mohla „pokračovat v investování do poutavého obsahu a tuto investici z dlouhodobého hlediska dále navyšovat“.
Ve Spojených státech současná cena předplatného činí 14,99 dolaru. Pokud lidé budou chtít verzi bez reklam, musí si připlatit 2,99 dolaru, tedy v přepočtu zhruba 67 korun. Kolik si připlatí další země, se teprve dozvíme. V Česku měsíční předplatné Amazon Prime Video aktuálně stojí 79 korun.
Amazon však není první společností, která na své streamovací službě zavádí reklamy. Podobný krok už dříve oznámily konkurenční platformy Netflix či Disney+, které rovněž představily dražší verze předplatného bez reklam. Deadline dodává, že poslední velkou streamingovou službou, která se tímto směrem zatím nevydala, je Apple TV+.
Přehled nejlepších streamovacích služeb najdeš tady.