Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 15. 10. 2019 svátek má Tereza, Terezie

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Tech - Hardware a audio
7
Tomáš Macho
21. květen 2015, 21:05

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Prečo to Apple vzdal a ako by mohla ich iTV vyzerať sa dozviete v článku.

Tomáš Macho
21. květen 2015, 21:05
Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
7
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Aktuálne sa väčšina správ o novinkách z Cupertina sústreďuje na čerstvo uvedenú aktualizáciu pre 15-palcové Macbooky Pro, taktiež update All-in-one iMacov s rozlíšením displeja až 5K a najnovšie aj lightning docku určenému pre väčší iPhone 6 a 6 Plus. Nanešťastie sa vďaka silnému doláru pozdvihli ceny niektorých produktov vo väčšine Európy a inteligentné hodinky Apple Watch získali prvý update operačného systému týkajúci sa softvérových chýb a celkového zrýchlenia chodu. Okrem už vydaných produktoch sa však hovorí aj o plánoch do budúcnosti, respektíve zamietnutých víziách budúcnosti. 

 

Ako iste viete, Steve Jobs sa vo svojej biografii nechal počuť, že sa mu podarilo rozlúsknuť všetky možné prekážky spojené s uvedením inteligentnej Apple televízie, ktorá by bola maximálna nenáročná na používanie a tvorila by perfektný ekosystém spájajúci všetky zariadenia cez cloudové služby. Akokoľvek zaujímavo a tajomne znela jeho citácia, Apple sa podľa zdrojov už viac než rok nevenuje výskumu tohto segmentu. Jednoducho povedané, po dekáde plnej prieskumov, hoci sa hovorí aj o dlhšom časovom rámci než desať rokov, to "jablčná" spoločnosť vzdala. Dôvod je maximálne prostý. Zistili, že ich televízor by sa nijak špeciálne nelíšil od súčasných high-endov od Samsungu a iných výrobcov. Zhruba v roku 2005 sa tiež uskutočnili pokusy s priesvitným displejom, ktorého obraz by bol projektovaný lasérom. Keďže však spotrebovala veľké množstvo energie a grafický výstup nebol nijak očarujúci, návrh zamietli. 

 

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

 

Posledné úniky o pomyselnom centre zábavy sú z konca roku 2013, kedy sa reálne hovorilo o dvoch modeloch a tiež iAutomobile. Menšia iTV mala ponúkať 55-palcový panel, zatiaľ čo väčšia uhlopriečka by sa vyrovnala 65 palcom. Obe mali disponovať ultra-vysokým rozlíšením, perfektným kamerovým systémom pre videohovory a na trh mali teoreticky doraziť už budúci rok. Niekde sa však stala chyba a Jobsove rozlúsknutie, ktoré v roku 2011 spôsobilo menší ošiaľ, nebolo až také prelomové, ako sa zdalo. Všetky podpultové informácie sa vytratili, keď mali televízory zamieriť do skúšobnej výroby. Či sa v budúcnosti dočkáme obdobného projektu so svietiacim jabĺčkom, je otázne.

 

Tak či onak, kalifornský technický gigant neprestáva venovať pozornosť drobnému set-top boxu Apple TV a hoci táto malá krabička preňho nie je tak významná ako nový iPhone alebo iPad, v blízkej dobe sa chystá uviesť jej plnohodnotnú aktualizáciu. Nová generácia Apple TV vystrieda tú zo začiatku roku 2013 už toto leto a set-top box možno charakterizovať ako inteligentné, digitálne zariadenie obsahujúce hlasový asistent Siri a vlastný obchod s aplikáciami. Áno, k App Storu a Mac App Storu sa tiež pridá TV App Store (názov nie je oficiálny). Taktiež sa hovorí o bezdrôtovom ovládači s touchpadom a funkciou Force Touch, o tom si však povieme v podrobnejšom článku neskôr. Na záver už len pár konceptov neexistujúcej televízie od Martina Hájeka

 

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Ohodnoť článek
0
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.