Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 23. 1. 2020 svátek má Zdeněk

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Móda - Oblečení
55
Jakub P.
18. listopad 2015, 12:44
Čas čtení: 9:49

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

Spolupráce řetězce H&M s luxusními módními domy přitahují každým rokem více lidí. Co během dlouhého čekání v řadě člověk prožívá, jak si ho zpříjemnit a kolik se dá na resellování vydělat? Na toto a mnoho více nám odpověděli tři přímí účastníci.

Jakub P.
18. listopad 2015, 12:44
Čas čtení: 9:49
Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
55
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Když se řada na letošní kolaboraci H&M s pařížským Balmain začala zatáčet až do středu nákupního centra Eurovea, bylo evidentní, že počet lidí, kteří se přišli před obchod kvůli nějakým kouskem postavit ve srovnání s loňským rokem narostl. Někteří tam čekali už od časného rána, jiní si mysleli, že stačí dojít pár minut před otevřením, ale nakonec pochopili, že takovým stylem jim nic nezůstane.

 

#Balmaination bitva byla ještě větší než předešlé zápasy o produkty z limitovaných spoluprací, což potvrzují i cenovky jednotlivých věci na eBay. Ty v prvních hodinách téměř pokaždé přesáhly několikanásobek jejich prodejní ceny. Mnoho lidí si uvědomilo, že se dá touto cestou docela dobře přivydělat, ovšem to na druhé straně chce trpělivost a ochotu stát před vchodem několik hodin předem. Možná se ptáš, jak to lidé v té dlouhé řadě prožívají, proč tam vlastně jsou a jak si zpříjemňují čekání? Abychom i běžnému čtenáři poskytli náhled do tohoto každoročního malého šílenství, promluvili jsme si s třemi přímými účastníky, které jsi mohl před prodejnou Hennes & Mauritz najít i nedávno a nebylo to poprvé, co tam stáli. Jeden z nich například stále živě vzpomíná na Versace x H&M, když byla před obchodem v Auparku jen malá skupina lidí. Jak tedy prožívají Denis, Matej (flash) a Vlado spolupráce švédského řetězce se známými módními jmény?

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Tak ahoj kluci. Odstartujeme to trochu obecněji. Odkud cestujete na tyto releasy a od které kolaborace H&M s luxusním módním domem je navštěvujete? 

Denis: Zdravím. Z Bratislavy, 78-čkou od Zimného štadióna. Prvýkrát som sa tohto šialenstva zúčastnil na kolabe s Alexandrom Wangom, pretože to bola fakt vydarená kolekcia.

 

Matej: Ahoj, ja chodím z Dúbravky. Prvýkrát som bol na H&M x Versace. Perličkou je, že mama bola už na Lagerfeldovi, čiže to máme v rodine.

 

Vlado: Pekný deň, ja tento rok až z Brna. Po prvýkrát som vyskúšal až minuloročného Alexandra Wanga. Doteraz však ľutujem, že som si nevystál tiež spoluprácu s Martin Maison Margiela, ktorá je doteraz mojou najobľúbenejšou.

 

Máte předem promyšlené, které kousky a kolik jich chcete koupit, respektive uspořádány priority, co koupíte, pokud vám to, co jste chtěli, někdo jiný vykoupí?

Denis: Určite nejdem „na blind“,  ak chcem resellovať  idem po najvyhajpovanejšíe kúsky, ak chcem niečo pre seba, tak prioritne to schmatnem a koľko toho kúpiť? V dnešnej dobe už asi čo najviac, keďže sa na tom dá slušne zarobiť.

 

Matej: Na predchádzajúcich releasoch som presne vedel, po čo idem a to som aj kúpil, no tento rok som to bral veľmi pozvoľne a nejako som sa rozhodoval až v rade, keďže ma nič výraznejšie neoslovilo.

 

Vlado: V prvom rade, samozrejme, idem po kúskoch, ktoré by som chcel sám nosiť. Tie si vyhliadnem a naplánujem si podľa toho rozpočet už vopred, keď nahodia kolekciu i s cenami na oficiálnej stránke. Zatiaľ sa mi „nepošťastilo“, aby som vyšiel z obchodu bez aspoň niečoho, po čo som si vyslovene prišiel, aj keď tohtoročný Balmain mi niekoľko kúskov nedoprial aka ak máš šatku na predaj, ozvi sa.

 

S jakým budgetem na tyto akce chodíte?

Denis: Môj budget ako obyčajného študenta sa pohybuje v rozmedzí 500-1000 eur, ale to skôr tlačím k tým pár stovkám, nakoľko tá resell game zas nie je až tak istý biznis.

 

Matej: Zopár stoviek, podľa toho, či chcem kúpiť niečo drahšie, prípadne kupujem niečo pre známeho.

 

Vlado: Pokiaľ ma po ohlásení ďalšej kolaborácie meno dizajnéra zaujme, vyhradím si počas roka minimálne 300 euro, ktoré reálne plánujem minúť či už pre seba alebo na predaj. V zálohe mám však niekoľko stoviek navyše pre prípad, že by sa mi podarilo uchmatnúť niečo zásadné.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Od kolika hodin od rána stojíte před obchodem a máte pocit, že každým rokem třeba přijít dříve, pokud chcete stihnout koupit to, o co máte zájem?

Denis: Prídem tak na 5:30 do Vei a viem, že predo mnou už bude pár premotivovaných deciek, čo si potrebujú niečo dokazovať a stoja tam už od večerníčka predošlého dňa. A áno, vďaka stále väčšiemu hypeu je potrebné prísť každým rokom skôr. Dnes je IN byť (wannabe) fashionista, a to sa odrzkadlí aj tu.

 

Matej: Balmain ma neprinútil vstať nejako extra skoro, prišiel som až po siedmej a šikovne som sa infiltroval do rady ku kamarátom, ktorí prišli skôr. Kedysi sme ale chodili už okolo štvrtej a páni ochrankári netušili, čo tam robíme a chceli nás vyprevadiť do zimy.

 

Vlado: Tohto roku ma zástup pred H&M mierne prekvapil, keďže som sa dostavil už niečo pred šiestou ráno a zostal som stáť až v druhej skupine. Keďže je ale Balmain v súčasnosti jedným z najluxusnejších módnych dómov, očakával som už na ceste do Bratislavy miernu konkurenciu. Na porovnanie, minulý rok sa o šiestej ráno dostavil do Eurovei prvý človek. Samozrejme až po nás, nehehehe. To, či je ale potrebné rok od roka prísť skôr, záleží ale určite hlavne na tom, či je dizajnér pre verejnosť atraktívny, viac či menej.

 

Baví vás to, nebo si to tam chodíte jen jednou ročně odstát kvůli tomu, abyste si koupili exkluzivní kousek?

Denis: V Bratislave ma to jednoznačne baví, sme tu skvelá partia, ktorá sa stretne  a o zábavu núdza rozhodne nie je, no keby sa mi ako v prípade Wanga kolekcia fakt páčila, šiel by som si to odstáť aj sám.

 

Matej: Predtým to bolo viac-menej kvôli handrám, ale teraz to bolo najmä kvôli atmosfére, ktorú inokedy na Slovensku nezažijete, lebo tu skrátka nič zaujímavé nevychádza, a tak sa uspokojím aspoň s touto akcoškou, za čo patrí H&M poďakovanie. Mohli by sa konečne rozbehnúť aj iné obchody, ľudia na to sú pripravení.

 

Vlado: Keďže ma celkovo baví móda, nenudí ma odstáť si skoro ráno niekoľkohodinovú radu pre svoj cieľ, yea.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Máte nějaké tipy, jak trávit dlouhé hodiny v řadě?

Denis: Výborný recept je veľa dobrého vínka, skvelá partia a tryhard faded 16-ročné pseudocelebrity flexujúce po boku bohatej maminy.

 

Matej: Stretnem kamarátov, ktorých niekedy nevidím ako je rok dlhý, a tak máme o čom pokecať a tento rok sme si to trošku spríjemnili aj vínkom, čo bol brilantný ťah.

 

Vlado: Plne postačí skvelá partia ľudí, s ktorými si rozumiete a máte spoločné záujmy. A samozrejme nejaký ten životabudič k tomu.

 

Jak vidím, životabudič se zdá být pro vás všechny klíčový. Nosíte věci, co si takto koupíte, nebo všechno, respektive alespoň část, dále prodáváte?

Denis: To záleží samozrejme na  konkrétnej kolekcii a osobnom vkuse, nebudem nosiť Balmain, keď to vôbec nie je môj štýl, len aby som mohol povedať, že mám triko, ktorých je na Slovensku 5.

 

Matej: Zatiaľ som všetko nosil (aspoň chvíľu), ale nebolo toho zas tak veľa. Keď ma to prípadne omrzelo, tak som to posunul kamošom za normálnu cenu.

 

Vlado: Doposiaľ by som si vedel z každej kolekcie vybrať niečo, čo by v mojom šatníku zostalo natrvalo. Niektoré veci tak nosím stále, ostatné mením ako mobil. Či už ich predám úplne nové, nosené v top stave alebo vymením za iný swag.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Jak dlouho tedy přibližně trvá, dokud něco prodáte a kolik vám to cca vynese?

Denis: Vynesie mi to dosť na to, aby som popri štúdiu nemusel pracovať (čo by som pri mojom štúdiu nezvládol) a je rozdiel, či dané veci predávam u nás a v Česku alebo globálne. Predať to do sveta sa samozrejme oplatí viac, no ja  nepočítam každé euro a radšej sa toho zbavím hneď ešte v ten deň  - potrebujem rýchle lóve jak Tesla.

 

Matej: Tričká a mikiny alá billboard mi unikli, takže na nejaký resell nevzišlo, po minulé roky som skôr pomáhal kamarátom alebo sa zameriaval na vlastné.

 

Vlado: Pokiaľ sa nebavíme vyslovene o vyhypeovaných kúskoch, na Slovensku to trvá pomerne dosť dlho, pokiaľ nepotrebuješ prerobiť. Resell u nás nie je takým športom, akým by si mnoho mladých ľudí prialo, aby bol.

 

Považujete tyto kousky, které na H&M kolaboraci koupíte, alespoň z části adekvátní k jejich cenovkám?

Denis: Šiel by som sám proti sebe, ak by som odpovedal nie, takže sčasti určite áno aj keď o kvalite by sa dalo polemizovať.

 

Matej: Neviem prečo, ale Balmain mi prišiel extrémne predražený. Môže to byť aj tým, že mi nič z toho žily netrhá. Ceny však podla mňa rokmi idú hore, no kvalita samozrejme nie. Ale to je tak všade, niekde viac, niekde menej.

 

Vlado: Vzhľadom ku dizajnérskemu menu sú ceny veľmi priaznivé.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Z čeho podle vás plyne, že se před H&M každoročně objevuje stále více lidí?

Denis: Stále väčší hype, stále viac mladých ľudí si začína „ísť módu“ – no o širšom povedomí, štýle a vkuse mladých sa tu radšej baviť nebudem. Všetci už chcú byť iní, no nakoniec sú takmer všetci rovnakí.

 

Matej: Móda je na Slovensku v plienkach a čoraz viac ľudí sa na ňu chytá, plus všeobecne aj vďaka hudobníkom a iným celebritám k nej majú všetci akosi “bližšie”. Taktiež si zrejme každý všimol, že sa na tom dá aj zarobiť a tak skúša, to je prirodzené.

 

Vlado: Prispôsob sa dobe, lebo chycíš prasačí mor.

 

Která kolaborace se vám zatím líbila nejvíce?

Denis: Wang, MMM,Versace.

 

Matej: Martin Margiela a jeho staršie kúsky majú k môjmu srdcu najbližšie, takže nie je o čom, ale aj Comme des Garcons malo pekné veci.

 

Vlado: Jednoznačne Martin Maison Margiela. Z dámskych sú to Alexander Wang a Balmain.

 

Kolik jste investovali do letošního Balmain?

Denis: Zo dve kilá, chcel som oveľa viac, no šiel som čisto na resell a bohužiaľ drahšie bundy a nohavice sa tuším do Bratislavy ani nedostali. Bundy teda určite nie.

 

Matej: 30 eur. Kúpil som mame tričko na Vianoce.

 

Vlado: Približne 150 euro. Keďže som ale neuchmatol všetko, po čo som si pôvodne prišiel, na ceste mám niekoľko ďalších vecí.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Máte nějaký speciální zážitek z prodeje, řekněme nejšílenější?

Denis: Tých je veľa, tento rok to asi bola jedna pani šéfredaktorka nejakého „módneho“ časopisu, snažiaca sa o to, aby sa dostala k nám a predbehla tak 90% ľudí. Aj sa mohla, ale nepochopila že sladkými rečičkami u nás nič nezíska. Mala nás podplatiť, ako sme jej navrhli.

 

Matej: Keď bola akcia ešte v Auparku, bol ten beh z dolného poschodia cez eskalátory trochu zaujímavejší. Nič extra som tam ale ešte nezažil a mám pocit, že ľudia na internete po akcii veľmi preháňajú. Už som si na to však zvykol.

 

Vlado: Vybavuje sa mi ich niekoľko, napr keď Blame Mob vykúpil pánskeho Wanga minulý rok.

 

Nastala někdy situace, že byste se s někým skoro poprali, protože na různých videích je vidět, že lidé se za kousky po otevření hrnou jako smyslů zbavení?

Denis: Ale tak snáď sa nebudeme biť o handry, nie? Na druhej strane, ak by som niečo už mal v ruke a niekto sa mi snažil to vytrhnúť, tak mu asi dám po rukách. Mne sa teda žiadny incident ešte našťastie nestal.

 

Matej: Zatiaľ nie a ani to nemám v pláne. Keď už mám niečo v rukách a idem si to kúpiť, tak do mňa nikto neskáče a ja by som to tiež nikomu neurobil, keď to stihol skôr. Plus poradiť si s niektorými indivíduami, čo to tam prežívajú, by nebol zrejme problém.

 

Vlado: Zatiaľ si to situácia nevyžadovala.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Co vám při těchto releasech nejvíc leze na nervy?

Denis: Hah, premotivané deti, čo pred polrokom chodili von v kopačkách a zrazú sú z nich strašní fashionisti. Teda ani nie tak oni samotné ako to, že musím v rade pred obchodom počúvať niekoľko hodín ich reči. To je niekedy fakt des, mali radšej ostať v škole a možno by neboli tak tupé.

 

Matej: Miestami dezorganizácia, ktorú fakt nie je taký problém vyriešiť. Okrem toho ešte pozoruhodné bytosti, ktoré sa tam občas objavia. Taký výkvet len tak niekde neuvidíte.

 

Vlado: Tohto roku sa nedalo prehliadnuť niekoľko preafektovaných nákupných maniakov. Snažím sa im dohovoriť, nech sa naučia. Jediné, čo ma ale vážne trochu dostalo, bola tohtoročná organizácia predajcu od zaradenia do skupín o počte 25 ľudí, po čas, ktorý strávila v obchode samotná prvá skupina. Kto prv príde, ten prv mele, ale ja som chcel všetko.

 

Co říkáte na prodávání kousků v obchodě, které si daný člověk ještě ani nekoupil a už je za „drobné“ posouvá dál?

Denis: Je to biznis ako každý iný, nemám voči tomu výhrady.

 

Matej: Kdo dřív přijde, ten dřív mele. Ten človek to uchmatol, lebo tam stál skôr, spravodlivé.

 

Vlado: Chcem nech moja kasa robí čink-čink nonstop.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Zatím nejoblíbenější kousek ze všech spoluprácí?

Denis: Sľapky od Wanga, nerozpadli sa v slanej vode.

 

Matej: Zošit, čo som dostal, keď bolo Versace. Používam ho dodnes, zapisujem si tam tréningy.

 

Vlado: Najobľúbenejší kúsok, ktorý vlastním, je rozhodne duffle bag od Alexandra Wanga. Najviac sa mi však páčia dámske topy z tej istej kolekcie a béžový kabát od Martin Maison Margiela.

 

Přijdete i za rok, nebo to záleží i na tom, kdo bude mít kolab?

Denis: Zrejme sa zastavím. Myslím si, že hype týchto kolekcíí bude ešte rásť, najmä u nás. Aj keby boli tie budúce ešte horšie ako Balmain.

 

Matej: Ak budú kamaráti, tak prídem. Ak bude niečo zaujímavé pre mňa alebo na predaj, tak tiež. Je to dosť pravdepodobné.

 

Vlado: Prídeme traja, daj to na plagát, sleduj našu crew, 1000 euro je štandard.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok 

Přemýšleli jste někdy také o tom, že byste jeli například do Vídně, kde jsou tyto releasy ve více H&M a často na ně čeká jen zlomek lidí?

Denis: Zatiaľ sa ku mne nedostala hodnoverná informácia o tom, že tam chodí málo ľudí, no ak máš pravdu, tak budúci rok idem tam, ale neviem po nemecky len ajns cu mena zich zu cvaj berlin dojčland emtíví roko superstars.

 

Matej: Kedysi by to pre mňa malo význam, no posledné dva roky už nie. Ak by ale prišlo niečo naozaj veľké, tak by som to zvážil.

 

Vlado: Táto informácia mi nie je úplne cudzia, ale ja už ani nevím, kerím verím, preto doteraz netuším, ako je to v skutočnosti.

 

Poslední otázka. Kempujete pravidelně i na jiných releasech, například prodejích Jordans či Yeezys?

Denis: Kempujem nepravidelne – keď niečo chcem alebo cítim, že by som mohol zarobiť. Akurát som kempoval v Budapešti na nové Yeezy 350, bol som snáď 4. v rade ale strašne nás vyrobil predajca... aj to sa stáva.

 

Matej: Na tie, čo u nás vychádzajú, nechodím, keby sa objavili napríklad AJ1 fragmenty, tak tam stojím týždeň. Je to o tom, čo som spomínal vyššie.

 

Vlado: Pred tromi rokmi som zvykol sledovať niekoľko podstatnejších vydaní retro Jordanov online, ale vďaka ochotným predajcom nebolo pre mňa nikdy potrebné kempovať pred kamennou predajňou. Udržujem styky.

 

Děkuji za ochotu, kluci. Chcete-li našim čtenářům na závěr dát ještě nějaké tipy do budoucna, řádky jsou vaše.

Denis: Ďakujem za možnosť vyjadriť sa, čitateľom odkazujem, nech sledujú môj IG, čítajú Refresher, to posunie ich fashion game oveľa vyššie. A hlavne neberte tú módu tak vážne.

 

Matej: Díky za rozhovor a prípadným budúcim spolucamperom odkazujem, nech neberú tie handry tak vážne.

 

Vlado: Zdravím Prievidzu, domácich, rodinu, fellas a dakujem za rozhovor. Vidíme sa v tvojom obchode o polnoci.

 

Jaké je to čekat před H&M hodiny kvůli speciálním kolaboracím? Promluvili jsme si s trojicí kluků, kteří to dělají rok co rok

 

Pro více informací ze světa módy sleduj Restyler

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
1
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.