Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 4. 12. 2020 svátek má Barbora, Barbara

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Refresher
16
Matěj Toman
2. květen 2015, 13:55
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Nový billboard s nahou Carou Delevingne je prý natolik pohoršující, že se nesmí vylepovat v blízkosti škol

Obyvatelé Londýna byli pohoršeni, a tak se muselo reklamní oddělení značky bránit.

Matěj Toman
2. květen 2015, 13:55
Nový billboard s nahou Carou Delevingne je prý natolik pohoršující, že se nesmí vylepovat v blízkosti škol
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
16
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Poslední reklama Toma Forda se setkala s vlnou kritiky od londýnských obyvatel. Billboard byl vylepen na ulici Brick Lane ve východním Londýně, což se některým rezidentům evidentně nelíbilo. Na četné stížnosti tak nakonec musela zareagovat asociace pro reklamní standardy. Úplně nahá Cara jim však nevadila tolik jako Londýňanům, a tak se zavedlo jen mírné omezení, které nejspíš zklamalo všechny chlapce-školáky. Billboard se totiž podle nového vyhlášení nesmí nacházet blíže než 100 metrů od jakékoliv školy.

 

Právě zde se nyní nachází billboard, který vyvolal pobouření (aktuální fotka zde)

Nový billboard s nahou Carou Delevingne je prý natolik pohoršující, že se nesmí vylepovat v blízkosti škol

 

Lidem z východního Londýna vadilo to, že je reklama prý příliš „nevhodná" či „degradující". Na to však britská asociace reagovala jednoznačně, dle nich „reklama jen těžko někoho urazí a nedegraduje ani neobjektivizuje ženy". Na reakci nezapomnělo ani reklamní oddělení značky, které se nechalo slyšet, že „reklama je smyslná, nikoliv sexuální". Dle všeho tak billboard zůstává na rohu ulice Brick Lane a Hanbury Street, kde se žádná škola nenachází a čeká na to, až ji nahradí další, nejspíše opět stejně provokující reklama.

 

Nový billboard s nahou Carou Delevingne je prý natolik pohoršující, že se nesmí vylepovat v blízkosti škol

 

Co se týče samotného tématu, billboard propaguje parfém od Toma Forda. Nese název Black Orchid a právě ten dřímá obnažená supermodelka v rukou. Asociace pro reklamní standardy v minulosti zakázala na oko mnohem „bezpečnější" reklamy, jednalo se například o „příliš retušovanou" Rachel Weisz nebo „až moc sexuální" Dakotu Fanning. No, je třeba konstatovat, že rozhodnutí ASA (Advertising Standards Authority) bývají minimálně prapodivná. My jsme však rádi, že Cara v ulicích zůstane a nebýt podobného pobouření, možná bychom se ani na billboard nikdy nepodívali, což bychom neradi, že?

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.